Garantiitingimused

Käesolevad tingimused jõustuvad, kui tellija on kinnitanud oma tellimuse kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis või tasunud talle esitatud arve alusel ettemaksu.

 Müügilepingu garantiitingimused


MÜÜGILEPINGU GARANTIITINGIMUSED

  1. Müügigarantii kehtib müüja poolt tarnitud toodetele ja tehtud töödele.

  2. Garantiiperiood on 2 (kaks aastat). Garantiiperiood algab toote üleandmise hetkest.

  3. DDP tingimusel tarnitud toote, juhul, kui müüjalt ei tellitud paigaldusteenust, kogus ja üldised vastavusomadused peab ostja üle kontrollima toote vastuvõtmisel ning avastatud puuduste kohta esitama reklamatsiooni 3 (KOLME) kalendripäeva jooksul kuid kindlasti enne paigaldustöö algust.

  4. Müüja garanteerib, et toode vastab üleandmise hetkel kokkulepitud omadustele ja tehnilistele tingimustele ning tehtud tööd vastavad sellistele töödele esitatavatele nõuetele.

  5. Transpordil tekkinud kahjustuste eest vastutab müüja üksnes juhul, kui müüjalt telliti transporditeenus.

  6. Kokkulepitud tingimustele ja omadustele mittevastavused kohustub müüja oma kulul mõistliku aja jooksul kõrvaldama või kui neid ei ole võimalik kõrvaldada, siis toote asendama.

  7. Müüja poolt pakutav müügigarantii ei kehti toote materjalile, valamutele ega muude sellistele tarvikutele.  Neile kehtib tootja garantii.

  8. Müügigarantii ei kehti kõrvalkuludele (nt tasu elektrikule, san.tehnikule vms), mis tekivad ostjal seoses ekspertiisi tegemisega või garantii realiseerimisega.

  9. Müügigarantii kehtib ostudokumendi (üleandmisakt, saateleht vms) või selle kirjalikku taasesitamist võimaldava koopia alusel.

  10. Tarbijalemüügi korral rakendatakse võlaõigusseaduses ja tarbijakaitse seaduses sätestatud tarbijalemüügi müügigarantii erisusi.

  11. Garantii kehtib edasi omaniku vahetusel kuid uus omanik (garantiisaaja) peab esitama ostudokumendi või selle koopia ja muud mõistlikud kinnitused, mis võimaldavad tuvastada, et tegu on müüja poolt müüdud tootega, millel on kehtiv garantii.

  12. Ostja on kohustatud esitama põhjendatud reklamatsiooni toote või teenuse kohta vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Reklamatsiooniga peavad kaasas olema piisavad tõendusmaterjalid (fotod, videod jms). Müüjal on õigus nõuda lisainfot või ligipääsu tootele, et kontrollida reklamatsiooni põhjendatust.

  13. Müüja vastab reklamatsioonile 14 (neliteist) kalendripäeva jooksul. Juhul, kui reklamatsioonile vastamine eeldab tehnilise ekspertiisi tegemist, vastab müüja reklamatsioonile pärast ekspertiisitulemuste selgumist kuid mitte hiljem kui 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul.

  14. Kui müüja arvates ei ole reklamatsioon põhjendatud, saadab ta ostjale põhistatud vastuse 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul.

  15. Garantii korras välja vahetatud tootele või toote osale hakkab garantii kulgema selle üleandmise päevast.

  16. Garantii korras hooldust või väljavahetamist vajav toode peab olema piisavalt puhas.

  17. Müügigarantii ei kehti, kui:

    1. 1. Toodet ei paigaldanud müüja. Kui paigaldustöid tegi teine ettevõte või ostja, läheb vastutus toote paigaldamisega seotud puuduste ja mittevastavuste eest  üle töö tegijale või ostjale.

    2. 2. Kui ostja ei ole müüjat teavitanud seaduses või käesolevates üldtingimustes sätestatud tähtaja jooksul

    3. 3. ostja ei tee vea/puuduse kõrvaldamiseks koostööd, jätab esitamata vajaliku lisainfo ja tõendusmaterjali (fotod, videod jms.) ning ei esita reklamatsiooniakti;

    4. 4. toote aluspinda või kandekonstruktsiooni, millele toode on paigaldatud, on liigutatud, see on deformeerunud, kokku vajunud või muul viisil muudetud, sh garantiiperioodi vältel on tehtud parandusi, ümberehitusi (nt. sanitaartehniliste või elektriliste muudatuste tegemiseks, põranda või seintega seotud viimistlustööd, mille tegemine eeldab tasapinna ajutist ümberpaigutamist) ja/või täiendused. Selliste remonttööde ja muudatuste tagajärjel tekkinud muutuste ja kahjustuste eest vastutab ostja;

    5. 5. müüja ei vastuta toote mõõtevigade eest, kui toode on valmistatud ostja poolt esitatud mõõtude järgi;

    6. 6. vääramatu jõu (üleujutus, orkaan, maavärin, piksetabamus vms) tagajärjel tekkinud kahjustused;

    7. 7. toote kasutamise käigus tekkinud kahjustused ja/või defektid, mis on tingitud kasutus- ja hooldusjuhendi nõuete eiramisest (kokkupuude äärmuslike temperatuuridega, ekstreemsete ilmastikutingimustega, ultraviolettkiirgusega (kvartsi puhul), füüsiline või keemiline väärkasutus, kokkupuude hapete või leelistega, ebapiisava hoolduse tagajärjel tekkinud määrdumine ja kahjustus, lõikamise, kriimustamise, kokkupõrke, löögi või muu tugeva jõu tagajärjel tekkinud mehaanilised kahjustused, vms). 

    8. 8. ostja poolt tootele lisatud detailide või konstruktsiooni muutmise tõttu tekkinud kahjustused;

    9. 9. puudustele, mille kohta ei ole esitatud vähemalt kirjalikku taasesitatavas vormis reklamatsiooni;

    10. 10.puudustele,  millest on ostjat tootmise või paigalduse käigus informeeritud ja mida ostja on aktsepteerinud üleandmisaktiga või mille hinda on alandatud;

    11. 11. materjali tekstuuri, mustri- ja toonierinevustele. Müüja kasutab nii 100% looduslikke materjale kui ka materjale, mis on valmistatud enam kui 90% looduslikest materjalidest, mistõttu võivad valmistoode ja näidis üksteisest erineda. Erinevused esteetilises väljanägemises on osa selliste materjalide loomulikest omadustest, mis ei vähenda materjali funktsionaalsust ja mida ei saa seetõttu pidada mittevastavuseks;

    12. 12. tootel olevad hooldusvahenditega puhastatavad plekid (sõrmejäljed või muud tavapärasest kasutamisest tingitud ajutised plekid);

    13. 13. kvartsist valmistatud tootele, mida on kasutatud välistingimustes;

    14. 14. optimaalsest soovituslikust ruumitemperatuurist (minimaalselt +15°C) madalama temperatuuri tingimustes paigaldatud silikoonil ilmnenud vead ja/või puudused;

    15. 15. avalikesse või ärihoonetesse (restoranid, hotellid, lennujaamad, kaubanduskeskused, majutuskorterid või kortermajade üldkasutatavad alad vms) paigaldatud toodetele intensiivsest või hoolimatust kasutusest tekkinud kahjustustele;

  18. Müügigarantii ei kehti kui toote/teenuse garantiiaeg on möödunud;

  19. Kui müüja arvates ei ole reklamatsioon põhjendatud, saadab ta ostjale põhistatud vastuse.

  20. Vaidluste lahendamisel teevad pooled kõik endast oleneva, et jõuda kokkuleppele. Kokkuleppele mittejõudmisel lahendatakse vaidlus Eesti kohtus vastavalt Eesti õigusele ja käesolevatele üldtingimustele.